Vaš nakupovalni voziček je prazen
Blagovne znamke
Zbirke
Izdelki
Napredno iskanje za ''
Shrani v
Ustvari nov projekt
Shop Blagovne znamke O tem History

FAQ

Izdelki
Naročila
Dostava
Poberi
Kako oddam naročilo?
Nakup na Dimora je zelo enostaven!

1. Poiščite navdih in izberite izdelke, ki jih želite kupiti
Uporabite iskalno vrstico, da poiščete določen izdelek, ali pobrskajte, da poiščete svoj najljubši izdelek. Za vsako kategorijo lahko uporabite posebne filtre (blagovna znamka, tehnične lastnosti, material), da bolje usmerite iskanje popolnega izdelka.

2. Dodajte ga v košarico
Izberite želeno količino in jo z enim klikom dodajte neposredno v košarico.

3. Zaključite naročilo
Vnesite podatke za obračun in pošiljanje, preverite, ali je vse pravilno, in nadaljujte s plačilom. Nekaj ​​minut po zaključku transakcije boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila, v katerem bo navedena številka naročila, potrebna za vse poprodajne potrebe.
Kateri načini plačila so sprejeti?
Preprosto in varno lahko plačate s kreditno kartico (prek ponudnika Stripe) ali bančnim nakazilom.
Ali so plačila varna?
Podatki o plačilu, ki jih vnesete ob naročilu (številka kreditne kartice, varnostna koda), se obdelujejo prek povezav, ki uporabljajo protokol Secure Sockets Layer (SSL), in se na noben način ne shranjujejo v naših sistemih.
Kje prenesem račun?
Ko bomo vaše naročilo odposlali, boste lahko prenesli račun na svojem rezerviranem območju.
Imam velik projekt, ali lahko dobim popust?
Če gradite ali prenavljate hotel, zgradbo ali nakupovalno središče, opišite svoj projekt na naši strani kontakti in kontaktirali vas bomo, kakor hitro bo mogoče.
Naročil sem. Ali ga lahko prekličem?
Zaradi administrativnih razlogov naročila po oddaji žal ni mogoče preklicati. Svojo pravico do odstopa lahko kadar koli uveljavljate v skladu z zakonodajo, kot je opredeljena v naši Politika vračila.
Izdelek sem prejel, vendar mi ni všeč. Ali ga lahko vrnem?
Če s kupljenim izdelkom niste zadovoljni, zahtevajte pooblastilo za vračilo in ga vrnite v 14 dneh od dostave. Prejeli boste samo povračilo za izdelek v višini 50 % njegove vrednosti (samo v primeru, da je material vrnjen popolnoma nedotaknjen), ne pa tudi za poštnino.
Prejel sem poškodovan izdelek. Kaj naj naredim?
Če je ob prejemu naročila embalaža ali izdelek, ki ste ga kupili, poškodovan, poškodbo natančno navedite na dobavnici in nam v roku 3 dni pošljite fotografije poškodovanega izdelka na support@dimora-shop.com Ne pozabite priložiti jasnih fotografij izdelkov, nameščenih na dostavni paleti.

Za pomoč bomo prosili prevoznika, ki bo preko svojega zavarovanja izdelek prenaročil in opravil novo pošiljko.

N.B. Če na dobavnici niste prijavili poškodbe, vam s posredovanjem pri prevozniku ne bomo mogli pomagati, zato boste morali poškodovan material odkupiti.
Kako se lahko obrnem na vašo službo za pomoč strankam?
Kadarkoli nam lahko pišete tako, da izpolnite obrazec na strani contacts. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.