Izdelki ()
Blagovne znamke
Zbirke
Izdelki
Napredno iskanje za ''
Shrani v
Ustvari nov projekt
Shop Blagovne znamke O tem History

FAQ

Izdelki
Naročila
Dostava
Poberi
O tem
Vzorec
V katere države pošiljate?
Dostavljamo lahko po vsem svetu. Razpoložljivost pošiljanja na navedenem geografskem območju bo vedno potrjena na blagajni. Če za vaš naslov ni tarife pošiljanja, lahko zahtevate ponudbo tako, da na blagajni pritisnete gumb 'zahtevaj pošiljanje'.
Kako lahko izračunam stroške pošiljanja?
Odvisno je od količine izdelkov, ki jih naročite, njihove teže in naslova za dostavo naročila. Ustvarite svojo košarico, vnesite svoj naslov in izračunajte stroške pošiljanja.
Kako bo moje naročilo poslano?
Glede na vrsto izdelka, destinacijo in vrednost blaga bo naša logistična služba izbrala najprimernejše načine dostave:

Standardna dostava s specializiranim prevoznikom Izdelke pošiljamo na paletah z največjo velikostjo 100x120cm in največjo težo do 1200kg/paleto. Na voljo po vsem svetu z dostavo na pločnik. Približni roki pošiljanja: od 15 do 20 dni za evropske države, od 40 do 50 dni za države, ki niso članice EU. Dostava bo potekala od ponedeljka do petka med 08.00 in 18.00 uro.

Dostava kosov s specializiranim prevoznikom Izdelki se pošiljajo v lesenem zaboju z največjo velikostjo 175x345 cm in največjo težo 1500 kg/zaboj. Na voljo po vsem svetu, z dostavo brez razkladanja na ulici. Približni roki pošiljanja: od 15 do 20 dni za evropske države, od 40 do 50 dni za države, ki niso članice EU. Dostava bo potekala od ponedeljka do petka med 08.00 in 18.00 uro.
Kdaj bom prejel kupljeni izdelek?
Na vsakem listu izdelkov na Dimora je naveden predviden datum dostave, ki upošteva čas proizvodnje in čas pošiljanja, odvisno od lokacije, ki ste jo nastavili. V primeru plačila z bančnim nakazilom se čakalna doba za dobroimetje prišteje k predvidenim rokom dostave. Če vaš voziček vsebuje več artiklov, so lahko načini in časi dostave različni za vsak artikel. Vabimo vas, da za vsak artikel vedno preverite pričakovane dobavne roke in nas o morebitnih potrebah dostave sproti obvestite.
Ali lahko sledim pošiljki izdelka?
Po dostavi izdelkov izbranemu prevozniku boste prejeli e-pošto s podatki o pošiljanju. Za dostavo s specializiranim prevoznikom vam ne bomo mogli posredovati sledilne številke, vendar vas bo izbrani prevoznik neposredno kontaktiral, da se z vami dogovorimo o datumu in uri dostave.